четвъртък, 9 януари 2014 г.

Кашкавал на фурна

Не съм панирала кашкавал до сега,защото се притеснявам дали ще ми се получи.Но този печен кашкавал така да ми хареса-ухае на кашкавал,масло ...вкусотия....

Ето как  го направих:
Продукти:

300гр.кашкавал
4 яйца
100гр. сирене
2ч.ч. киселомляко
120 гр.брашно
масло и олио за намазване

Приготвяне:
Кашкавала се рендосва на едрото ренде,прибавя се натрошеното сирене,брашното.Обърква се с вилица внимателно.В купа се разбиват яйцата,  и киселото мляко.Двете смеси се събират.Тавичката се намазва с масло и отгоре олио и се слага в загрята фурна.Когато се затопли се изважда от фурната,сипва се сместа,заглажда се и се пече 20/30минути на 170 градуса до златист цват.
Сервирах с гарнитура от китайско зеле.

Да ви е сладко....




6 коментара:

  1. Живче, Честита Нова Година!
    Да сте здрави и весели цялата редичка дами във вашата фамилия - прабаба, баба, мама, малката госпожица, пък и мъжете около вас - да ви радват и слушат! :)
    Този кашкавал направо ме грабна - обичаме много паниран по класическия начин, но твоето предложение е едно прекрасно разнообразие - още тази вечер ще пробвам! Мерси за идеята!
    Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Честита Нова Година и на теб,Бени!
    Надявам се кашкавала да ти хареса по този начин.Благодаря за милите пожелания!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Аз панирам по обикновения начин и пека, но това е вкусен вариант и много апетитен с прясната салатка от зеле!
    Приятна вечер!

    ОтговорИзтриване
  4. много хубаво ти се е получил кашкавала и много точно си копирала рецептата ми..радвам се че ти е харесала,но можеше поне от уважение да посочиш източника..иначе даже си спазила условието да се пече в малка тавичка за да стане дебел.Е и ако му беше сложила и домати отгоре щеше да е още по хубав.Бъди жива и здрава и се радвай на овациите.

    ОтговорИзтриване
  5. mamche, ти много добре знаеш че аз съм едната от тези които харесва тази рецепта и те помолих за твоето разрешение да я публикувам в моя блог.Реших да проверя дали не съществува тази рецепта в интернет пространството и попаднах на рецептата но Живка-толкова много ме заболя че рецептата е копирана 1 към 1,че даже не си позволих и да ти кажа защото знам какво е да ти откраднат нещо пък каквото и да е било то.
    Живка, не така моето момиче на 101% рецептата е си я видяла от Мариянка,ами спомени и името-не е толкова трудно!!!

    ОтговорИзтриване
  6. Като изписах "кашкавал на фурна", в нета излязоха десетки рецепти като тази или абсолютно идентични с нея. Не попаднах на "авторката" при нито една. В крайна сметка се оказа, че тази рецепта я има от 2007 год. в пространството, а мисля, че имаше една и от по-рано. Аз съм доволна, че я открих, защото децата ми много харесват кашкавал на фурна. Досега им купувах сготвен от близкия магазин, но от утре (ще го правя за вечеря) ще им го приготвям аз. Затова благодаря на Живка, че я е публикувала и че е предложила толкова апетитни снимки! Изпринтих рецептата и на колежките, те също са очаровани. На нас ни е все едно кой е "първоизточника". Щом не я е "патентовал", всеки има право да я готви и предлага. Красимира.

    ОтговорИзтриване