петък, 18 май 2012 г.

Μηλοπιτάκια... бързи ябълкови питки

На тези сладки питки им се каня повече от година.И днес използвах последните домашни ябълки ,за да ги направя.Станаха ароматни и мекички.
Продукти 150 гр.масло 1 чаена чаша /от големите порцеланови за чай/-захар 3 яйца 4 ябълки-нарязани на ситно около 500 гр. брашно с набухвател-моето беше без и му сложих 1 ч.л. бакпулвер 1 ванилия лимонов сок за ябълките пудра захар за поръсване Приготвяне В купа на среден огън стоплете маслото и прибавете захарта и се оттегля от огъня-разбърквасе докато се стопи захарта
Режем ябълките на парчето и поръсваме с лимоновия сок,за да не покафенеят. Като поизстине маслото прибавяме разбитите яйца ,ванилията и брашното и бъркаме докато стане на лепкаво тесто. Прибавяме ябълките и внимателно объркваме.Трябва да е малко по-гъсто от кексово тесто.
Пускаме фурната на 180 градуса.В тава слагаме хартия за печене и с лъжица изсипваме от сместа полегати формички на разстояние едно от друго.
Аз ги пекох малко над долното ниво,защото много бързо може да изгорят отдолу.
Поръсват се с пудра захар и се започва едно хапване......
Приятен уикенд!

12 коментара:

  1. Живе, много апетитно изглеждат тези пухкави сладурчета.:-))) Като знам, печивата с ябълки колко ароматни и мекички стават.....
    Когато имаш време, намини през блогчето ми, там искам да споделя нещо с теб.:-))
    Хубава петъчна вечер от мен!

    ОтговорИзтриване
  2. Живе, личи си колко са ароматни и пухкави. А люляка чак при мен мирише.
    Прегръдки за спокойна нощ!

    ОтговорИзтриване
  3. Живе, обичам всичко с ябълки!
    А твоите изглеждат чудесно!
    Хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  4. Чудни са станали! А белият люляк ми е любим!

    ОтговорИзтриване
  5. Много ароматно беше днес у нас....
    Хубав уикенд на всички!

    ОтговорИзтриване
  6. Много ароматни и вкусни изглеждат! Хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  7. Много апетитно изглеждат, а и са лесни за приготвяне :)
    Хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  8. Чудничка закуска, Живе! Толкова мекички изглеждат...
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  9. Живе, как ми се връзват на менюто!:) Чудесни са! Много обичам гръцките ти предложения! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  10. Благодаря-хубава неделя за всички вас!

    ОтговорИзтриване
  11. Живе, да си кажа и тук - много ми харесват тези ябълкови питки:) Само да ми мине пристрастеността към сезонните ягоди и ще ги изпробвам :) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  12. Габи,направи ги-много са вкусни....

    ОтговорИзтриване