неделя, 13 май 2012 г.

Фалшива дроб сърма

Направих тази рецепта от предаването на Бон апети.Много са ми симпатични Лора и Стоян и си ги гледам с интерес когато мога.Аз вместо спанак сложих киселец,че това открих в магазина.Но и така станаха много вкусни.
За 12 броя палачинки 3 яйца щипка сол щипка сода 2 ч.ч. прясно мляко 2 ч.ч. брашно 1/2 ч.ч. вода олио за намазване Задушава се в съд с олио 1 глава лук 2 моркова.нарязани на дребно 1 тарелка гъби-нарязани на дребно 1/2 ч.ч. бульон 1ч.ч. ориз 2 шепи киселец,спанак,лапад-някаква зеления-около 100 гр и подправките сол,черен пипер,чубрица,копър,червен черен пипер,черен пипер заливка 3 яйца 1 ч.ч. прясно мляко сол Плънката стига точно за 12 палачинки Докато се пекат палачинките ,се задушава лука и морковите,прибавят се гъбите,след това ориза и киселеца.Добавя се 1 ч.ч. зеленчуков бульон.Следват подправките.След като поври малко ориза се отстранява от огъня,похлупва се и се оставя 15 минути да поизстине.
Взима се от сместа и се слага в палачинката,
завива се на пакетче и се подреждат в тавичка.
Заливат се палачинките с 1 ч.ч. зеленчуков бульон-пекат се 15 минути,след това се залива със заливката
Пече се още 15 минути
Сервирах с прясна салата и много добре се комбинираха.
На всички ни хареса....

15 коментара:

  1. Страхотна рецепта, Живе! Благодаря, че я сподели!
    Поздрави и хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  2. Живе, много ми допадна идеята за фалшива дроб сърма :) С удоволствие ще я пробвам. Пожелавам ти слънчева нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  3. Живе, и аз я видях и много ми допадна.
    Твоята изглежда чудесно и е със страхотен загар!
    Поздрави и усмихната нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  4. Живе, много ми допадна идеята и на мен! Записвам веднага! Не съм срещала подобно ястие, а изглежда много вкусно! Прекрасна нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  5. Аз гледах рекламата , но така и не успях да гледам самото предаване.
    Много апетитно изглежда!
    Поздрави и пожелания за хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  6. Много апетитно предложение, Живе,определено ми харесва! Усмихната нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря ви,момичета!
    Успешна нова седмица ви желая!

    ОтговорИзтриване
  8. Фалшива ,фаршива ама неустоимо вкусно изглежда Живе.
    Много хубава рецепта и идейка.
    Прегръдки от мен мила.

    ОтговорИзтриване
  9. Много вкусно, а и идеята е супер! Това ще го направя! Живче, благодаря и хубав ден!:)

    ОтговорИзтриване
  10. Защо ли никак не се съмнявам,живе,че на всички ви е харесало....направо ми се напълни устата,жестока гозбичка!Ммммм,голяма вкусотия,голяма!Непременно трябва да се реализира,благодаря ти!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  11. Ихааа много вкусно :) ....Е много ми хареса рецептата ,Жижи направо убиец:) ...при първа възможност я правя !
    Хубава нова седмица ,мила ми ! Целувки !

    ОтговорИзтриване
  12. Живе, страшно ми допада този вариант на пълнени палачинки. Правила съм разни импровизации, но и твоят начин сега ще опитам. Поздравления за чудната рецепта.
    Ех, какво щях да правя без всички вас- обожавам да ви чета и да се разхождам из кулинарните ви кътчета.

    ОтговорИзтриване
  13. Благодаря на всички-прегръщам ви...
    Приятен ден!

    ОтговорИзтриване
  14. Живе, аз съм убедена, че е страшно вкусно, но сърце не ми дава да метна толкова палачинки в него;)))) Става ли от теб палачинките, от мен хапването;)))
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  15. Става ,Марта-за тебе винаги...

    ОтговорИзтриване