сряда, 4 юли 2012 г.

ЗЕЛЕНЧУКОВА ТАРТА

Зеленчуковата тарта на Ванчето/http://buonafurcettaivana.blogspot.com/-харесана от всички в къщи.Нейните рецепти винаги са ми харесвали- с такава лекота ги описва и прави...И така предлагам точната рецептата.Ванюшка,пиша я мо-та-мо.... Продукти: 350 гр. тиквички 350 гр. моркови бутер тесто 25 гр. краве масло 25 гр. брашно 300 мл. прясно мляко 40 гр. пармезан или кашкавал 2 яйца сол чер пипер индийско орехче Първо си пригответе бешамела. Разтопете кравето масло и запържете в него брашното . Излейте при него прясното мляко и бъркайте докато сместа се сгъсти . Подправете със сол ,чер пипер и щипка индийско орехче.Оставете бешамела да се охлади . Когато е добре охладен прибавете яйцата и пармезана , разбъркайте много добре . Нарежете тиквичките и морковите на тънки ленти. Посолете ги и оставете за 10 мин. да се оцеди водата . Покрийте дъното на тавичка (24 см.) с хартия за течене и разстелете вътре тестото. Ако тестото излиза извън тавата орежете краищата до борда .
Изсипете бешамела ,
редете зеленчуците в кръг като започнете с тиквичките ,после моркови ,пак тиквички и така докато стигнете центъра на тавата .
Намажете с четка потопена в зехтин зеленчуците . Печете на 180 гр. около 40 мин. в предварително загрята фурна .
На мен повече ми хареса студена.
Ванюшка,тези жълти рози от градината на мама са за тебе!

2 коментара:

  1. Жижи ,много хубава е станала тартата и се радвам ,че ви е харесала :*! И на мен ми допадна студена :) ! Благодаря за розите на теб и да е жива и здрава мама:) ! Жълтото ми е любим цвят :) !
    Целувки и хубав утрешен ден !

    ОтговорИзтриване
  2. Живе, замая ме с този поток от публикации, коя от хубава по-хубава и вкусна! :)

    ОтговорИзтриване