събота, 23 август 2014 г.

Плодов сладкиш Аура

Вкусния маслен сладкиш на Аура-при нея има толкова вкусни рецепти,че да се чуди човек коя да направи по-напред.Всичко е тук.



Много е лек и за кафенцето е чуден...Имах праскиви от село-не са огромни,но домашни и ароматни....
И ето рецептата:


6-7 праскови
2 яйца
4 с.л. мек  маргарин
4 с.л. меко масло
4 с.л. вода
6с.л. прясно мляко
10 с.л. захар
12 с.л. брашно
1 пакет бакпулвер
1 ванилия
пудра захар за поръсване

Приготвяне:
Разбива се мазнината със захарта,прибавят се 1 по едно яйцата и постепенно останалите продукти.Сместа се сипва във форма покрита с хартия.Отгоре се нареждат прасковите разполовени с извадени костилки.




Печем на 160-180 градуса.И очудването ми беше че наистина както казва Аура по врее на печенето прасковите се покриха.



Пече се до готовност.След охлаждане се поръсва с пудра захар.

След това може и да се разреже.



И да ви е сладко!


Приятна събота....


3 коментара:

  1. Живе, верно при Аля да се чудиш кое по-напред да опиташ.
    Аз не стигнах до това сладкишче, ама се убеждавам, че съм сгрешила...

    ОтговорИзтриване
  2. Живе, благодаря, че се довери на скромните ми умения. Толкова ми е приятно, интересно е усещането, когато нещо сладичко носи твоето име...
    Прегръдки и поздрави, скъпа!
    Да ви е сладко!

    ОтговорИзтриване