неделя, 8 февруари 2015 г.

Торта с бял крем

Тортата е от мен , а подредбата отгоре е на мъжът ми.Нямах време и затова той се зае с аранжирането и.Направих я за рожденния ден на свеки.Приятелката ми Стела ми изпрати фигурки от Англия и аз нямах търпение да ги изпробвам.Малко по детски е украсена,но нали и възрастните понякога се вдетеняват....
На фигурките им трябваше време да поизсъхнат,но кой да ги чака?Но пък се получи една лека и вкусна торта.

Продукти:
Блатове за торта-3 броя
Леко сиропирани -1-2 лъжици сироп от дюли
Крем:
500 гр. заквасена сметана-+4-5 с.л. пудра захар
400 гр.сладкарска разбита сметана
100гр. шоколад с канела

1 желатин
сладко от киви 


Приготвяне:
Крема.
В заквасената сметана слагам захарта и разбърквам с лъжица.Сладкарската сметана разбивам с миксер.Събирам двете сметани.Добавям разтопения шоколад и .Желатина разтварям с 40 гр. студена вода ,разбърквам и оставям.След като стегне леко го разтопявам в микровълновата и прибавям към крема.
Слагам пъвия блат във форма с падащ ринг,леко сиропирам.Слага 1/3 от крема.Тук там поръсвам със сладко от киви,втори блат,крем и трети блат и завършвам с крем.Измазвам тортата отгоре и отстрани.Оставям да се охлади в хладилника за 1 нощ.
Исках отстрони да я направя на редове с един сладкарски гребен,но не беше стегнала достатъчно.
Но след като Ради ни раздаде чиниите ,си хапнахме и по парче торта.

Баба Венче и дядо Драган.


И моите сладури.....
С най-добри благопожелания за здраве и щастливи мигове с деца,внуци и правнуци!

Няма коментари:

Публикуване на коментар