неделя, 8 март 2015 г.

Млечна баница с домашна юфка


Много обичам домашна юфка.Преди години майка и баба точеха,сушеха на слънцето из двора върху бели чаршафи и после пребираха в торби.Имахме за цяла зима.Но времената се промениха и сега си купувам от магазина.Харесва ми и със сирене и захар.Рядко се сещам,но тези дни като видях и грябнах пакет ,за да си го приготвя по тази рецепта.


Необходими продукти:

1 пакет домашна юфка
6 яйца
200 г захар
1 л прясно мляко
100 г краве масло
2 ванилии

Приготвяне:
Яйцата се разбиват със захарта. Към тях се прибавят млякото и ванилията.Юфката се слага в тава и се полива с разтопеното масло. След това се запича за 5–6 минути в загрята на 200 градуса фурна. Залива се с яйчената смес и се връща във фурната, намалена на 180 градуса, да се пече за 30 минути.




Стана много,много вкусна....

Честит празник на всички жени и майки!



Бъдете здрави,обичани и усмихнати!

7 коментара:

  1. Оле, Живе, как ми я припомни тази млечна баница. Ще трябва да си я направя и аз, доста изкушаващи снимки! Честит празник, мила! Бъди жива, здрава, щастлива, обичана и обичаща, вдъхновена и вдъхновяваща!

    ОтговорИзтриване
  2. И аз много обичам домашна юфка под всякакви форми :), а млечната баница ми е любима. Благодаря ти, Живе за вкусната рецепта!
    Честит празник с пожелание за много щастие!

    ОтговорИзтриване
  3. Често правена баница на времето. Сега трудно намирам подходяща юфка. Подсети ме за това как се правеше юфка и лятото, в горещините дворовете белееха от чаршафите, върху които се сушеше домашно приготвената. А вкусът ѝ е невероятен!
    Честит празник, Живе!

    ОтговорИзтриване
  4. Много, много обичам и аз, Живе! Но никога не съм опитвала домашна:) Честит празник, макар и късно, желая ти много щастие и любов!

    ОтговорИзтриване
  5. Живе, честит празник с малко закъснение! Бъди здрава, щастлива и много обичана жена, майка и баба. :) А предложението ти изглежда чудесно, макар да не съм опитвала никога. :)

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря на всички-прегръдки от мен!

    ОтговорИзтриване
  7. Идвам с благодарност от цялото семейство:
    страхотна рецепта и чудесен резултат -
    разкошна баница се получи - Препоръчвам я!

    ОтговорИзтриване