неделя, 18 октомври 2015 г.

Сладкиш с ябълки или -ΜΗΛΟΠΙΤΑ ΕΥΚΟΛΗ



С блога на Ирида Мария съм запозната отдавна,както и приятелството и във ФБ.Готви вкусно и  със страст ,както се казва и самия блог.Та този сладкиш,не е кой знае какво ново,но пък ме  накара да го направя и да се хареса.


С ябълки,стафиди и орехи стана чуден за компанията на гръцкото ми кафедаки...



Какво сърце се образува в кафето-обичам Гърция и всичко гръцко.....

Продукти:

4 яйца
1 пълна ч.ч. захар
1 ч.ч. зехтин-олио
1ч.ч. прясно мляко-не беше в нейната рецепта,но аз сложих
2-3-ч.ч. брашно-взависимост дали ще има мляко или не
1 ч.л. канела
1 бакпулвер

4 ябълки-настъргани на едрото ренде
стафиди и орехи по желание

Приготвяне:

Стафидите се накисват в ром,докато се приготви сместа
Дори не съм ползвала миксер,а с телта.Разбиват се яйцата със захарта,после зехтина,прясното мляко,ябълките,канелата,стафидите и орехите.Сипва се 1 чаша брашно смесена с бакпулвера,след това и останалото брашно-до кексово тесто.
Сместа се изсипва в намазнена  и набрашнена тавичка.

Пече се в предварително загрята фурна на 180 градуса.Когато се позачерви отгоре може да се намалят градусите,за да се изпече и отвътре.Пробвам винаги с клечка.
След като се охлади се реже и поръсва с пудра захар.


И си взимаме парче след парче....


не трябва се пропуска тази рецепта.





Да ви е сладко!




Няма коментари:

Публикуване на коментар