петък, 13 ноември 2015 г.

Книгата"Манчев срещу Шишков"



Всичко тръгна от една покана на Лидъл  и продължи в една приятна обстановка.
Бях гост на прекрасно  кулинарно събитие,на което  двамата популярни готвачи шеф Манчев и шеф Шишков представиха своята обща книга „Манчев срещу Шишков подкрепена  от Лидл България. 

Кулинарните  блогъри и  имаха възможност да приготвят по три ястия от книгата с един от двамата готвачи,след което дегустираха в ShowHow. 



Екипът на шеф Шишков  ни поднесе  чийзкейк със сьомга


, пилешки рулад заедно  с пълнени смокини и бри.





Десерт  беше крем „Каталана“ -много нежен и ароматен





с лешников трюфел.


Уникално вкусен....




 Екипът на шеф Манчев,в който участвах и аз  трябваше да приготви  салата с пилешко бонфиле и билков сос, рибай стек с ризото и пепър сос, а  за десерт  шоколадово гато.Сигурна съм ,че сме се справили добре,както другата група.Всичко беше много вкусно!



Наздраве!


За мен беше истинко удоволствие да бъда редом  до Марийчето и да си изкараме чудесно....



И с другите момичета разбира се....




Благодаря на Lidl Bulgaria  за поканата!




2 коментара:

  1. Браво, Живе! Поздравления за поканата и доброто представяне!
    Вярвам, че преживяването е било уникално! :)
    Слънчев уикенд!

    ОтговорИзтриване
  2. Еее, браво, Живе, гордея се с теб!
    Разпознах и Мария, и Йоанка, и Лулу:))
    Чудесни сте!
    Ама аз съм Манчевааааааа, бе, тоз Манчев що не ме е поканил:)))

    ОтговорИзтриване