петък, 17 юни 2016 г.

Мини рогчета


Втората ми рецепта на страниците на SO INTO FOOD-мини рогчета .Много пръхкави и вкусни.Имат леко подсладена нишка,която може да се коригира с намаляване количеството  на меда.На мен така ми харесва.



С чаша айрян стават за прекрасна закуска и не само.



Продукти:

300 гр. брашно
400гр. царевично брашно
3с-л. бакпулвер
1 ч.л. сол
210 гр. масло на стайна температура
170гр. мед
230 гр. прясно мляко
20 мини детски кренвирши при мен /от Лидъл/,или вурсчета




Приготвяне:

Пресява се брашното с бакпулвера и солта,прибавя се маслото,по малко меда, бърка се,по малко прясното мляко.Сипва се и царевичното брашно по малко и се замесва тестото.Омесва се меко тесто-нелепнещо,което събираме на топка и прибираме в хладилника за 30 минути.След това разделяме на 20 топки.
Всяка разточваме на елипса ,


поставяме кренвирша и загъваме.


Подреждаме в тава застлана с хартия за печене в затоплена фурна

 и печем докато леко покафенеят.


При сервиране може да полеем с кетчуп и горчица.



Подходящи са за детско парти-сигурна съм че ще бъдат харесани.


Да ви е сладко!



Няма коментари:

Публикуване на коментар