понеделник, 2 януари 2017 г.

Баклава с плънка



Продукти:
1 пакет кори
125 гр. масло
1 каф.чашка олио

 За плънката
3 яйца
1 ч.ч. захар
1 ч.ч. брашно
1 бакпулвер
1 ч.ч. орехи
малко канела

Сироп
800гр. вода
600гр захар

Приготвяне:

Подреждат се половината кори в тавата предварително намаслена.Разбиват се продуктите за сместа и се изсипва върху корите.Отгоре се нареждат останалите кори.Реже се на прачета и се залива с горещата мазнина.


Пече се на 180 градуса .


Сиропа ври 5 минути и се оставя малко да се охлади.Залива се студената баклава с топъл сироп,но не врящ.


Да ви е сладко!




7 коментара:

  1. Живе, за много години!
    Здраве и благоденствие за теб и твоето семейство!

    ОтговорИзтриване
  2. Живе, чудесна ти е баклавата, и аз правих подобна!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Веси,рецептата е от една стара тетрадка,която е от 30-тина години.Наистина стана хубава и сочна баклава.

      Изтриване
  3. Здравейте и Честита Нова година на всички!
    Аз съм тук да ви кажа че аз съм индивид и че аз предоставят заеми на всяко лице, желаещо да финансова помощ. Това е заем между отделни с прости условия и специфични за този факт някои разпоредби са направени за правилното провеждане на процедурата. Моят лихвен процент през времетраенето на заема е 3 % и погасяването се извършва на месечна база, ако всеки път, когато са заинтересовани, свържете се с мен чрез имейл: geogialuiza@gmail.com
    Благодаря ви и най-добри пожелания за всички.

    ОтговорИзтриване
  4. Здравейте
    Аз съм специален, финансови международен
    в една банка, аз използвам този сайт да ви уведомя, че аз давам
    лични заеми с лихва от 3 % за период по ваш избор. И изплащане започва 3 месеца след
    Прехвърляне на средства от молбата си кредит на вашата банкова сметка.
    Не се колебайте да се свържете с мен за повече информация, ако имате нужда.
    Тук е моят имейл адрес: geogialuiza@gmail.com

    Благодарение на вас.

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотна рецепта, баклавата стана уникална! Благодаря!

    ОтговорИзтриване