сряда, 19 февруари 2020 г.

Торта за рождения ден на Диди


Колегите много я харесаха, а аз я напривих  с любов за Диди!


Продукти:

За блатове  28 см -6 кори:
100 гр мед
70 гр масло
2 яйца
200 гр захар
1 ч. л. сода за хляб
500 гр. брашно
Крем:
3 кофички по 400гр. заквасена сметана
250гр. маскарпоне
1 кутия карамелено мляко
1 бял шоколад
50гр. течна сметана
Приготвяне:

Корите е хубаво да се направят 1 ден преди да се сглобят  с крема.
В тенджерка слагам меда ,маслото и захарта на слаб огън и бъркам до стопяване на захарта.През това дреме разбивам яйцата.Слагам содата в тенджерата-леко се надига сместа,но се бърка.Дърпам от огъня и при непрекаснато бъркане добавям яйцата.Връщам на котлона и пак бъркам енергично за няколко минути.Свалям от котлона и изчаквам 5-10 минути.



Добавям по малко от брашното и с лъжица смесвам докато е възможно.След това изсипвам на набрашнен плот и оформям меко тесто.Разделям на 5-6 топки.Всяка топка разточвам с брашно върху хартия и след това пренасям върху тава.Изрязвам с капак-много е бързо,но трябва да е остър в краищата си .
Пека за 5-6 минути.През това време подготвям следващата кора.



Ако ви остане от гестото изрезки просто ги навхърляйте около кората за печене-след това ще използвате за декорацията.
За крема-шоколада и сметаната се разтопяват на водна баня.
В купа се смесва маскарпонето и карамеленото мляко-аз ги разбих леко с миксера и добавивях по малко от охладения шоколад.След това и по малко от сметаната.
Във форма с ацетатна хартия слагам блат и крем.


По желание сладко от вишни и пак редувам.


Оставих от крема  за декорация.


Завършвам с крем и оставям за 1 нощ в хладилника.
На следващия ден декорирам.


И се наслаждаваме!




1 коментар:

  1. Srdacan pozdrav svima koji su procitali ovu poruku, ja sam Marija Ivana i došla sam da olakšam sve žrtve prijevara o zajmu, a takoder tražim zajam. Bila sam obrubljena zbog svog novca, ali kasnije sam od Boga dobila pravog muškarca. Procitao sam svjedocanstvo i kontaktirao sam ga nazvao sam ovog zajmodavca Božjim covjekom, jer je odgovarao na moje molitve o zajmu. Jako sam sretan što sam upoznao takvog covjeka, ovo je vrlo lak nacin da dobijem kredit od pouzdanog covjeka koji ima kreditnu kompaniju u Sjevernoj Americi, ime je firme (NAJPOVOLJNIJE LAKE FINANCE HOME) svjedocenje u svim društvenim medijima jer sam mu obecao da cu ga podijeliti po cijelom svijetu. Imajte na umu da je ovaj zajam po kamatnoj stopi od 2% Imajte na umu da takoder možete dobiti posao i investirati u posao E-adresa: westlakefinancehome@gmail.com

    ОтговорИзтриване