сряда, 19 февруари 2020 г.

Спанак с яйца на фурна



Продукти:
500гр. спанак по рецепта-аз го направих с един голям пакет от Лидъл ,изчистен и е само малки и средни листа-250 гр.
1 връзка пресен лук
2 скилидки чесън
Приготвяне:
Измих спанаха и го нарязах тук там с ножицата.
Всичко това се задушава в малко зехтин и олио за 10 минути.
В купа разбърках 6 яйца,250гр. извара ,250гр. сирене,500мл. прясно мляко и 6 пълни супени лъжици брашно.Тази смес добавих към спаначената и обърках.
Намазних тавичка с масло по дъното и стените и изсипах сместа.
Пекох на 180 градуса до приятен загар.


Стана много вкусно.

Рецептата я видях из кулинарните групи преди време и отдавна се канех да я направя.


3 коментара:

  1. Разкош голям! Леко и гарантирано вкусно. Ще се прави и у дома скоро, даже май още тази вечер. :)
    Благодаря за идеята, Живе!

    ОтговорИзтриване




  2. Srdacan pozdrav svima koji su procitali ovu poruku, ja sam Marija Ivana i došla sam da olakšam sve žrtve prijevara o zajmu, a takoder tražim zajam. Bila sam obrubljena zbog svog novca, ali kasnije sam od Boga dobila pravog muškarca. Procitao sam svjedocanstvo i kontaktirao sam ga nazvao sam ovog zajmodavca Božjim covjekom, jer je odgovarao na moje molitve o zajmu. Jako sam sretan što sam upoznao takvog covjeka, ovo je vrlo lak nacin da dobijem kredit od pouzdanog covjeka koji ima kreditnu kompaniju u Sjevernoj Americi, ime je firme (NAJPOVOLJNIJE LAKE FINANCE HOME) svjedocenje u svim društvenim medijima jer sam mu obecao da cu ga podijeliti po cijelom svijetu. Imajte na umu da je ovaj zajam po kamatnoj stopi od 2% Imajte na umu da takoder možete dobiti posao i investirati u posao E-adresa: westlakefinancehome@gmail.com

    ОтговорИзтриване