неделя, 23 февруари 2020 г.

Мъфини с розов крем


Тези мъфини се получиха толкова вкусни,че децата не спираха да ги хвалят и да искат още.


Продукти за 12 броя:
2 яйца
110 гр.масло
110 кафява захар
110гр. брашно
ванилия
За крема
85 гр. масло
170 гр. меко масло
100гр. течна студена сметана

Приготвяне:
В купа се разбива маслото и захарта.Прибавят се едно по едно яйцата.След това ванилията и на 3 пъти брашното.Изсипва се във формички за мъфини  и се заглаждат отгоре.



Пекат на 180 градуса до готовност.


Изваждаме от формите,за да се охладят.



За крема-в купичка се разбива маслото и захарта -става на трохи.Прибавя се сметаната и продължава да се разбива с миксер до плътен крем.


Оцветява се по желание.


С внучките направихме крема и те поискаха розов да е.



Насладете им се и вие.


2 коментара:

  1. Красиви и вкусни и нежни, чудесни са мъфините, Живе! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Srdacan pozdrav svima koji su procitali ovu poruku, ja sam Marija Ivana i došla sam da olakšam sve žrtve prijevara o zajmu, a takoder tražim zajam. Bila sam obrubljena zbog svog novca, ali kasnije sam od Boga dobila pravog muškarca. Procitao sam svjedocanstvo i kontaktirao sam ga nazvao sam ovog zajmodavca Božjim covjekom, jer je odgovarao na moje molitve o zajmu. Jako sam sretan što sam upoznao takvog covjeka, ovo je vrlo lak nacin da dobijem kredit od pouzdanog covjeka koji ima kreditnu kompaniju u Sjevernoj Americi, ime je firme (NAJPOVOLJNIJE LAKE FINANCE HOME) svjedocenje u svim društvenim medijima jer sam mu obecao da cu ga podijeliti po cijelom svijetu. Imajte na umu da je ovaj zajam po kamatnoj stopi od 2% Imajte na umu da takoder možete dobiti posao i investirati u posao E-adresa: westlakefinancehome@gmail.com

    ОтговорИзтриване