сряда, 25 март 2020 г.

Сладки с желе от дюли


Продукти:
450-500гр. брашно
150 гр. студено масло
щипка сол
200гр. заквасена сметана
1/2 ч.л. сода
1 яйце и 1 белтък-жълтъка за намазване
3 с.л. захар

За намазване:
желе от дюли или друго сладко
смлени орехи или кокос

Приготвяне:
В купа с половината брашно слагам рендето и набрашнявам маслото за по-лесно рендосване.Така периодично се набрашнява.



Пообърква се с брашното  и се прибавят останалите продукти без 1 жълтък.Омесва се меко тесто,оформя се на топка  и се завива в прозрачно фолио.Прибира се в хладилника за 30 минути.
Разделя се  на 3 топки.
Разточка се 1 топка на правоъгълник,ако трябва се поръсва леко с брашно плота и точилката.Намазва се с желето или ако нямате,с някакво сладко.Може да се поръси с орехи,аз го поръсих с кокос.


Навиваме на руло и притискаме с пръсти ръба.



Оставяме настрана с ръба надолу.Така процедираме и с второто руло.
Третата топка  разточваме и изрязваме кръгчета върху които ще наредим сладките .


Нарязваме рулото на 10-12 парчета



 и всяко парче слагаме върху кръгче.


Подреждаме върху тава застлана с пекарска хартия.
Разбиваме жълтъка с 2 разтопени лъжици масло или олио и намазваме отстрани и отгоре всички сладки.


Печем 180 градуса за 30-35 минути.Може малко да потече от сладкото,но не е проблем.
Изваждаме  от тавата и оставяме да се охладят.


След това поръсваме с пудра захар.


Може и вие да си направите и да им се насладите с кафенцето.


Да ви е сладко!



1 коментар:





  1. Srdacan pozdrav svima koji su procitali ovu poruku, ja sam Marija Ivana i došla sam da olakšam sve žrtve prijevara o zajmu, a takoder tražim zajam. Bila sam obrubljena zbog svog novca, ali kasnije sam od Boga dobila pravog muškarca. Procitao sam svjedocanstvo i kontaktirao sam ga nazvao sam ovog zajmodavca Božjim covjekom, jer je odgovarao na moje molitve o zajmu. Jako sam sretan što sam upoznao takvog covjeka, ovo je vrlo lak nacin da dobijem kredit od pouzdanog covjeka koji ima kreditnu kompaniju u Sjevernoj Americi, ime je firme (NAJPOVOLJNIJE LAKE FINANCE HOME) svjedocenje u svim društvenim medijima jer sam mu obecao da cu ga podijeliti po cijelom svijetu. Imajte na umu da je ovaj zajam po kamatnoj stopi od 2% Imajte na umu da takoder možete dobiti posao i investirati u posao E-adresa: westlakefinancehome@gmail.com

    ОтговорИзтриване