сряда, 25 март 2020 г.

Лозови постни сарми със сос

  • 30 - 35 бр. лозови листа
  • 100 бял ори
  • Продукти:
    30 - 35 бр. лозови листа
    2ч.ч. ориз
    1 глава лук
    2 моркова
    5 скилидки чесън
    100мл. олио
    1 буркан домати
    джоджен
    30 g краве масло
    червен пипер
    500 - 600 мл .зеленчуков бульон
    сол и черен пипер

    Приготвяне:
    Нарязваме лука на ситно, настъргваме морковите и заедно ги запържваме в загрятото олио. Аз за по-лесно използвам блендер.Добавяме две накълцани скилидки чесън и след като се задушат, прибавяме ориза, запържваме за още няколко минути и доливаме бульон или топла вода.
    След като оризът поеме течността, добавяме маслото доматите и варим още малко.Овкусяваме със сол и черен пипер.Разстиламе лозовите листа и в зависимост от големината им върху всяко слагаме по една супена или чаена лъжица от плънката. 

    Сармите завиваме, като прехлупваме лозовите листа от двете страни и след това навиваме.

    На дъното на дълбока тенджера разстиламе няколко лозови листа и върху тях нареждаме готовите сарми плътно една до друга. Похлупваме сармичките с чиния, която да ги придържа към дъното. Наливаме толкова зеленчуков бульон, че течноста да достига до ръба на чинията. Варим сармите около 30 – 40 минути в обикновена тенджера .Аз ги варих в тенджера под налягане за 20 минути.Извадих сармите в тавичка и от течността ,която остана в тенджерата направих сос.


    Сложих да заври и прибавих 1 с.л. препечено брашно ,което размих с малко вода.Повря 5 минути и свалих от котлона.Разбих 1 яйце и 2 с.л. кисело мляко  и прибавих към соса.Добавих сол и черен пипер на вкус.

    Ако има зърна ориз в соса ,за по-голяма гладкост може да пасирате.


    Да ви е сладко!

    Тук може да видите как се консервират домашни лозови листа в буркан .

1 коментар:





  1. Srdacan pozdrav svima koji su procitali ovu poruku, ja sam Marija Ivana i došla sam da olakšam sve žrtve prijevara o zajmu, a takoder tražim zajam. Bila sam obrubljena zbog svog novca, ali kasnije sam od Boga dobila pravog muškarca. Procitao sam svjedocanstvo i kontaktirao sam ga nazvao sam ovog zajmodavca Božjim covjekom, jer je odgovarao na moje molitve o zajmu. Jako sam sretan što sam upoznao takvog covjeka, ovo je vrlo lak nacin da dobijem kredit od pouzdanog covjeka koji ima kreditnu kompaniju u Sjevernoj Americi, ime je firme (NAJPOVOLJNIJE LAKE FINANCE HOME) svjedocenje u svim društvenim medijima jer sam mu obecao da cu ga podijeliti po cijelom svijetu. Imajte na umu da je ovaj zajam po kamatnoj stopi od 2% Imajte na umu da takoder možete dobiti posao i investirati u posao E-adresa: westlakefinancehome@gmail.com

    ОтговорИзтриване