събота, 8 октомври 2011 г.

Лучени хлебчета

Няма как да не споделя и рецепта от блога на Йоли-/вкусно с Йоли/-една виртуозка в кулинарията.Правила съм не една рецепта от нейните вкусотии и сега представям най-лесната.

Хлебчета
кашкавал
стопено масло
чесън
сол и черен пипер на вкус
сусам
пресен лук
алуминиево фолио

Хлебчетата се нарязват на филии,без да се прерязват до долу.След това и по дължина-да се получат квадратчета.Кашкавала се реже на парчета спрямо разрезите и се слагат във всеки процеп.
В тава се слага голям лист фолио, прави се легло за хлебчетата с борд,за да може всичко което изтече при печенето да попие в долната кора.Разбърква се маслото с малко пресован чесън,сусам,сол и черен пипер на вкус.С лъжичка се нанася по процепите.Накрая се поръсва със ситно нарязан пресен лук.
Пече се в загрята фурна на 180 градуса до зачервяване.

5 коментара:

  1. Това хлебче е невероятно. Отдавна се канех да го приготвя и едва миналата седмица го представих на близките си. Бяха очаровани, но още не му е дошъл реда да го поместя и аз в блога си.

    ОтговорИзтриване
  2. Живе,още не съм го пробвала,но твоето изглежда чудесно!
    Ще го направя и аз някой ден:)
    Прегръдки:)

    ОтговорИзтриване
  3. Наистина е страхотно.Даже вторият път прибавих и шунка,топено сирене-вкусно си стана...
    Приятен ден,момичета!

    ОтговорИзтриване
  4. Живе,великолепни хлебчета!И аз ги опитах,наистина поредната чудесна рецепта на Йоли!

    Сърдечен поздрав!

    ОтговорИзтриване
  5. Ох тези хлебчета са безумно вкусни.Много пъти вече ги правя и изчезват на секундата.:)
    Твоите са станали много апетитни ,БРАВО!
    ЖИВЕ, НАМИНИ ПРИ МЕН ИМА ИЗНЕНАДКАААА...:)))
    ХУБАВА И УЮТНА ВЕЧЕР!

    ОтговорИзтриване