четвъртък, 13 октомври 2011 г.

Туршия от зелени домати


Продуктите са за около 6 буркана с винт-зависи от големината на доматчетата
2кг. зелени домати
200гр. моркови,
копър и магданоз
5-6 скилидки чесън
250мл. оцет
60гр. сол
75г. захар,
1 с.л. мед,
800мл. вода,
половин пакет черен пипер.

Измиваме доматчетата и морковите добре, почистваме ги и нареждаме в буркана като помежду им слагаме нарязаният копър, магданоз, и обеленият чесън. Водата, оцета, захарта, солта, меда и черният пипер слагаме да заврат за минутка две. Леко охлаждаме и заливаме с горещата смес.Изчакваме да изстине, ако е нужно доливаме вода и добавяме по 1 аспирин . Запечатваме и оставяме на студено и тъмно място.

2 коментара:

  1. Привет и тук, Живка!
    Много ми харесва снимката със зелените доматчета - страхотно зареждащо и слънчево настроение излъчва! Напомня ми за това как наскоро в един пъб си поръчах нещо наречено "салата в гръцки стил" и ми донесоха точно такава туршия. Така се бях развълнувала, винаги намирам нещо носталгично в приготвянето на есенната зимнина!
    Прекрасен следобед ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  2. Така си е-носталгично.Май само тук правим туршии.Миналата година занесохме на наши приятели в Гърция различни видове-останаха много доволни.Харесват,но не им се прави.Благодаря за посещението в блога ми-поздрави!

    ОтговорИзтриване