събота, 18 февруари 2012 г.

Мусаката на Боби


Така бях посрещната на 14 февруари -вечеря приготвено от съпругът ми.Бях приятно изненадана и аз на своя страна пък го изненадах с крема от предишната ми публикация. Не бях яла такава мусака,но ми хареса.След съвети от своята майка,която готви много вкусно,Боби за пореден път показа ,че гладен няма да остане...


Ето как е сготил ястието:

Продукти
около 1 кг картофи
500 гр.кайма
1 глава ситно нарязан лук
2 пресни чушки-червена и зелена нарязани на ситно
1 домат обелен и нарязан
сол,черен пипер,чубрица
мазнина

Заливка
2 яйца
1 1/2ч.ч. прясно мляко
1с.л. брашно

Ситно нарязания лук се задушава с чушките,домата,солта и пипера,като се променят цветовете се прибавя каймата и тя се задушава 10 минути.
В намазнена тава/34-24см/ се нареждат 2 реда нарязани на кръгчета картофи,отгоре се изпипва плънката и се покрива пак с 2 реда картофи на колелца.Сипва се 1 ч.ч. топла вода и се слага в затоплена фурна.След като се запичат леко картофите се залива със сместа от плънката.Самият сос попива в картофите и те ставам по-пухкави.Връща се отново във фурната и се запича до златисто.
При сервиране се поръсва с пресен магданоз


и се пие с червено вино....

19 коментара:

  1. ЖИВЕ, БРАВО на половинчо така хубаво изглежда мусаката.За жеста няма да говорим то се вижда и от сърчицата .
    Много се радвам на такива мъже които готвят.
    Прегръдки и прекрасна вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Браво, браво. И аз така правя мусака:)))Лека вечер и хубав уикенд!

      Изтриване
  2. Здравче,благодаря ти,миличка!
    Понякога ,когато има желание се занимава и той в кухнята.По-рано се дразнеше от снимките,а сега ми помага с аранжирането...Казваше ми ,че облъчвам яденето с този апарат хахааа...
    Приятна вечер-прегръдки от мен...

    ОтговорИзтриване
  3. Цвети, а аз я правя по класическия начин,но така много ми хареса.
    Приятна вечер и на теб-поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Ееее,Живе,и ти не можеш да се оплачеш от внимание и от кулинарни пориви на половинката!И то чудесни!
    Хубаво се е погрижил,браво!Да ти е жив и здрав,и все така обичлив!

    ОтговорИзтриване
  5. Eй сега ще го привикам моя, за да види какво правят мъжете :))
    Моят, освен салати, друго не може или по-скоро не иска.
    Поздравления за мусаката, жеста и бъдете щастливи :)

    ОтговорИзтриване
  6. Роси,и аз като тебе откъм отмяна в кухнята не мога да се оплача...
    Благодаря ти ,мила!

    ОтговорИзтриване
  7. Инче,дай му възможност да се изяви-от салатите се тръгва.Дай да ги запознаем и ще видиш как и букети без повод и подсещане ще ти подарява...
    Така ме разсмяха коментарите ти-голяма сладурана си....

    ОтговорИзтриване
  8. Еее,Живе, браво на съпруга ти! И у нас майстор на мусаката е моето момче, изобщо като цяло той е по класическите рецепти от българската кухня и до съвсем скоро той беше човека, който готви. От няколко месеца го карам да ми гостува в блога, но още се услушва и ме търкаля, че рецептите му били тайна. ( по-скоро няма рецепти, ами всичко е на око ;) Хубава неделя ти желая и още много такива изненади!

    ОтговорИзтриване
  9. Страхоен жест! У дома в кухнята се вихря само аз, всички други са консуматори :))) Поздравления за Боби.
    Хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
  10. Браво на съпруга! Майсторски се е справил! Чудесна мусака е врътнал:)

    ОтговорИзтриване
  11. ByBy,трябва да го убедиш да ти гостува в блога-дори и на око ,ние ще го разберем .Сигурно има доста негови рецепти.Поздрави го!
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  12. Дианче,не ти е лесно,но пък никой не ти се бърка...Трябва на човек да му едва от вътре ,за да го прави-насила не става.
    Приятен неделен ден!

    ОтговорИзтриване
  13. Благодаря ти,Траянче!
    Приятен ден-поздрави!

    ОтговорИзтриване
  14. Живе, поздрави за Боби!Чудесна изненада ти е направил.Пък и така трябва.Не винаги и аз мога да се прибера първа и обичам да гадая като какво ще ми е приготвено за вечеря.
    Слънчева неделя и още по- слънчева нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  15. Вили,като си нямаме дъщери да ни изненадват,поне половинките да го правят.Благодаря за пожеланията-много си мила!
    Прекрасен следобед и на теб!

    ОтговорИзтриване
  16. Много чаровно парченце мусака :)
    Прекрасна изненада си получила, Живе!
    Харесва ми рецептата. По-лесно звучи от традиционната. Ще пробвам.
    Поздрави и пожелания за хубава неделна вечер!

    ОтговорИзтриване
  17. Живе, мъж мечта! По-честичко така да те изненадва и то без повод :)) Много добре се е справил, браво на него!

    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  18. Перфектна е !Добре се е постарал!

    ОтговорИзтриване