събота, 23 февруари 2013 г.

Глуакамоле

Тази разядка опитах от една колежка и така да ми хареса,че още на другия ден си я направих.Влада,благодаря за рецептата! 3 аводакадо сока от 1 лимон черен пирер сол 1ч.ч. смлени орехи няколко скалидки чесън 200гр.майонеза 1-2 с.л.кисело мляко 1 с.л. горчица Приготвяне: Авокадото се обелва,нарязва на парчета и се слага в блендер или с пасатор се пасира.Прибавят се останалите продукти и всичко се смила до желаната гъстота.Овкусява както ви харесва на сол,лимон,чесън. На препечена филийка е много вкусно.... А и авокадото е много полезен плод. Напълних 2 средни бурканчета и прибрах в хладилника.

6 коментара:

  1. Живе, страхотно изглежда! Опитвала съм, но трябва да приготвя и домашно гуакамоле. Поздрави! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много обичам гуакамоле, станало е чудесно. Аз добавям и малко майонеза:)

    ОтговорИзтриване
  3. Изглежда прекрасно, тази година и аз много обичам авокадо и го ползвам доста често! Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  4. Живе, различна и вкусна рецепта за гуакамоле!
    Ще се пробва на всяка цена!
    Хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  5. Живе, страхотна рецепта, правя подобна с патладжан, и е много вкусно! Представям си с авокадото как е! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. Траянче,и аз сложих майонеза,но съм пропуснала да напиша.Кате,с патладжан също е много вкусно.Хубава неделя,момичета!

    ОтговорИзтриване