понеделник, 1 юли 2013 г.

Обърнат вишнев пай



Е този вишнев пай направих за колегите,за да ги почерпя за отминалия ми рожден ден.Видях го при Ели
/http://kulinarnistrasti.blogspot.com/ .Бях сигурна ,че е вкусен и наистина се оказа такъв.



Продукти:

за плодовата част:
300г череши/вишни без костилки
1/2 ч.ч. захар
20г масло

за блата:
100г масло на стайна температура
2/3 ч.ч. захар
2 яйца
1 ванилия
1ч.л. настъргана портокалова кора или портокалова прах
1 ч.ч. кисело мляко
1 1/2 ч.ч. брашно
1 бакпулвер
1/4 ч.л. сол

Започнете с приготвянето на плодовата част като намажете с масло дъното и стените на тавата, в която ще печете кейка. Вишните смесете със захарта и разпределете по дъното.Не ги оставяте много време в съд със захарта,защото пускат доста сироп ,който трябва да отстраните,за да не стане глетав кейка отдолу.
Пригответе блата, като разбийте маслото и захарта на бял крем. Прибавете едно по едно яйцата като след всяко се разбива по минута две. Ароматизирайте с ванилията и настърганата портокалова кора.
В друга купа пресейте брашното, бакпулвера и солта. Прибавяйте към яйчната смес на три пъти, като се редуват с киселото мляко. Готовата кексова смес, разпределете върни плодовата. Печете в предварително загряла на 180 градуса фурна за около 45 мин.
Охладете леко и обърнете върху подходяща чиния.Аз го обърнах в тавичка,защото трябваше да го занеса читав до там.А Люлин -Младост не е близо....


Беше одобрен от всички.

А те от своя страна ме изненадоха с инпровизирана торта от банкноти-Наде,благодаря за приятната изненада,с която ме зарадвахте!



И много кулинарни хитринки увити около банкнатите.


И букетчето.

Благодаря ви ,мили колеги!


3 коментара:

  1. Живе, честит рожден ден на патерици! Да си жива и здрава и все така мила. Всичко най-добро от мен!
    А сладкишът определено е чудесен. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Живе, честит рожден ден на патерици и от мен! Бъди здрава, усмихната , обичана и щастлива!
    С невероятен сладкиш си почерпила! И взаимно сте се приятно изненадали! :)
    Поздрави

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря,ви-много сте мили,както винаги.....прегръдки от мен!

    ОтговорИзтриване