сряда, 12 февруари 2014 г.

Селска зеленчукова супа с бекон

Е,не устоях на тази супа,която Ирма беше направила.Реших да си приготвя  половин доза,като си мислех ,че никой няма да ми я барне.В същото време направих и друга супа-резервен вариант.Но съпругът ми реши да опита от тази  и му  хареса.И на мене ми хареса ,така че Ирме -благодаря за рецептата!Супата беше изядена с голям кеф!

Ето и рецептата:
Продукти:

2 с.л. олио
4 с.л. зехтин
250 гр. бекон (полушпек колбас)
1 голяма глава лук
2 скилидки чесън
парченце джинджифил (около 3 см)
1 голям морков
2 стръка селъри
1 малка червена чушка
1 малък дафинов лист (по възможност свеж)
6 средни карофа
1 шепа замразен млад грах
2 малки шепи ситна паста (охлювчета, орзо, кокуилети...)
сол и черен пипер на вкус
няколко клончета пресен магданоз
1 стрък млад, зелен лук
3-4 с.л. квасена сметана или кисело мляко
100 гр. настърган Пармезан-аз замених с топено сирене



Приготвяне:
Сварих пастата и оставих и водата-варя я с  малко олио и сол.
В тенджера с мазнина запържвам леко бекона и го извадих.В  същата мазнина добавих зеленчуците и задушавам докато поомекнат.Сипвам малко вода и оставям заедно с подправките.Към края на варенето добавих вода от пастата,докато се получи желаната гъстота.Аз сложих и бекона вътре.Застроих със сметаната и поръсих с магданоз.

А в компанията на домашни френски багети ,направо си е неустоима удоволствие....
Ирме,благодаря!Супа,хлябче-липсва само сладкото твое суши...

Няма коментари:

Публикуване на коментар