вторник, 14 октомври 2014 г.

Сладка баница с тивички

Нямам време за писане,затова само ще кажа ,че майка ми като видя как правя баницата и каза-Няма кой да я яде тази баница.Но след като стана готова и сервирах парчето каза-Много е вкусна...сложи ми още едно парченце!.
Затова ще благодаря на Зиче за пореден път-благодаря ти миличка!
Ето и самата рецепта:

ПРОДУКТИ
1 пакет- кори за баница (500 гр.)
700 гр.- тиквички /аз настъргах три големи тиквички/
300-400 гр.- захар
4-5 яйца
180 гр.- масло/аз сложих наполовина олио и маслото разтопено/
ванилия
1пакетче- бакпулвер


ПРИГОТВЯНЕ

Настъргах тиквичките.
Сложих в нея и всички останали продукти и хубаво обърках.
Не се притеснявайте ,че пускат много вода в това е разковничето на хубавата баница.
В намаслена тава редя две кори -плънка,две кори -плънка ..така до изчерпване на продуктите.
Нарязах на парчета .
Сложих във фурната и я настроих на 190 градуса около 60 мин. до зачервяване.
По желание може да я поръсите с пудра захар.
Така я направих и аз.

Стана невероятно вкусна сладка баница,струва си да опитате,казва Зиче.

4 коментара:

  1. Живе, ма много апетитна тази баничка, а с интересна плънка. С тиквички никога не съм пробвала.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. И баба правеше таква баничка, чудесна е!
    Харесвам!!! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мимче,щом си я опитала,знаеш вкуса и.
      Хубав ден ти желая!

      Изтриване