сряда, 12 ноември 2014 г.

ГЪБЕНА ПАЩИДА




ПРОДУКТИ:
За тестото:
1 ч.ч.брашно
1/ 2 пак. бакпулвер
2 яйца
125 г кисело мляко
1 пакетче краве масло- 100 г за тестото и 25 г за плънката
1 каф. л. сол
За плънката:
200 г консервирани или 300 г пресни гъби
1 глава кромид лук
1 пакетче сирене “Крема”
2 яйца
сол- на вкус
Не се слагат подправки!

НАЧИН НА ПРИГОТВЯНЕ:
От яйцата, млякото, маслото, солта и брашното, което съм пресяла и смесила с бакпулвера, се забърква тесто с лъжица.
Плънката се приготвя като се изпържат нарязания на ситно лук и гъбите, които предварително съм нарязала на парчета,дадени ми от Зиче .


Оставят се да поизстинат и към тях се прибавят двете яйца и крема сиренето.


 В намазана с олио тавичка / или разкопчаваща се форма/ се изсипва тестото, а върху него се разстила равномерно гъбената смес като се изсипва в средата и с помощта на дървена лъжица се разнася отвътре навън.
Изпича се в предварително загрята на 180 градуса фурна до готовност или докато пащидата получи лек приятен загар.

Марги,благодаря за рецептата!


6 коментара:

  1. Със сигурност ще я опитам - и вкусно звучи, и чудесно изглежда :)
    Хубав и вкусен ден, Живче!

    ОтговорИзтриване
  2. И мен ме спечели рецептата, Живе. Изглежда и звучи обещаващо. А както съм гладна в момента, направо взех да преглъщам ;)) Непременно ще я пробвам. Благодаря, че сподели, мила!
    Прегръдки и пожелание за страхотен ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна рецепта, Живе и неустоими снимки! Прекрасни цветя. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. И аз благодаря за рецептата;) И за цветята. Предполагам са от онази градинка, за която си говорихме. Поздрави, Живе!

    ОтговорИзтриване
  5. Интересна рецепта, Живе, надникнах и при Марги, браво и на двете ви.

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ,момичета!
    Цветята са от градината ни-напролет и Мъхчето ще има от тях....
    Хубави почивни дни ви пожелавам!

    ОтговорИзтриване