неделя, 14 юни 2015 г.

Плодов слодкиш с ягоди


Икономичен,но много сполучлив и вкусен сладкиш.Видях го в сайта -Гответе  мен-рецептата е на Студи-тук.





Продукти

1 ч.ч. кисело мляко
1ч.л. сода бикарбонат
1ч.ч. захар
2ч.ч. брашно
7с.л. олио
кората на един лимон - настъргана
ягоди
ядки по избор


Приготвяне

В купа смесваме продуктите последователно и бъркаме с вилица.
Изсипваме сместа в тавичка, покрита с хартия за печене.Върху тестото подреждаме нарязаните плодове -ягодите.



Печем на 180 гр. за 45 мин.



Още горещо порасваме с пудра захар.




Нарязваме ,след като се охлади.





И тъй като баба Шарка дойде и при нас,искахме да я почерпим с нещо сладичко...докато Ради си оцветява.












Ама и това бързо омръзва....



Хубава неделя от нас-време е за релакс.....




4 коментара:

  1. О, това е прословутия сладкиш на Танчето!
    Опитвала съм го "на живо" :)

    ОтговорИзтриване
  2. Това сладко Ради да го нацелуваш хубаво от мен! Сладкиша е вълшебен. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Толкова обичам такива сочни плодови сладкиши, Живе! Ще ти го взема , да знаеш;)
    А малката Гъба е мноого пораснала.
    П.П. Оня ден ми се стори, че те мернах в БП. Значи ли това, че сте си там?

    ОтговорИзтриване
  4. Живе, правила съм този сладкиш - хубав е.
    А тази Баба Шарка, да вземее да се омита вече и да не тормози сладурката.
    И какви са тези кодове, дето си пишете с Мартето:)) будите ми любопитството, хей!

    ОтговорИзтриване