понеделник, 5 октомври 2015 г.

Сръбски айвар


Много ми хареса тази рецепта-дори повече от лютениците,които правих- видях я тук.И аз като Катето,похвали ми рецепта и ми гледай сеира.....



Продукти

10 кг. червени чушки
3 кг. патладжани
500 мл. олио
50 гр. винен оцет
50 гр. захар
1 с.л. дижонска горчица
сол и черен пипер

Приготвяне

Чушките ги изпекох без дръжките. Слагат се в тенджера, да се задушат. Патладжаните се обелват и се варят до омекване. Чушките и патладжаните се смилат поотделно в блендера.
Кипват се олиото, оцета и захарта. Добавят се патладжаните и се запържват за 10 мин., като се разбъркват от време на време.
Добавят се и чушките, посоляват се и се подправят с черния пипер и горчицата. Солта е на вкус- аз все слагах и все безсолно ми се струваше.Абе и солта не е като едно време....
 Довежда се до кипене и се вари на слаб огън 1 час, като се разбърква от време на време.Трялва да се внимава ,защото много пръска.Аз покрих леко с капак. Слага се в бурканчета и се кипва за 5 мин.

Със сигурност ще я правя и друг път....


Да ви е сладко!

Кате ,благодаря за рецептата!




Няма коментари:

Публикуване на коментар