неделя, 16 февруари 2020 г.

Брауно-вишнев чийзкейк


Много лек  и изключително вкусен чийзкейк.



Продукти:
70 гр.полусладък шоколад
110 гр. масло
1/2 чаена лъжичка разтворимо кафе на прах
135 гр. захар
2 яйца
 ванилия
1 с.л.тъмно какао на прах
1/2 ч.л. сол
60гр. брашно

Крем:
600гр.крема сирене на стайна температура
130гр. захар
160 гр. е заквасена сметана
3 яйца  на  стайна температура
ванилия
1 с.л. царевично нишесте
1 пърна ч.ч. замразени вишни-поръсени с малко захар и оставени да се изцедят
1 супена лъжица  брашно за овалване на вишните

ганаш с бял шоколад
150 гр. бял шоколад
3 супени лъжици течна сметана

За декорация

нарязан  или настърган шоколад и малки сърчица 
Приготвяне:

Загрейте фурната до 180 градуса. Намажете стените и дъното на 20 см. форма за торта и сложете на дъното хартия за печене.
Разтопете шоколада и маслото в средно голяма купа на  водна баня, като се разбърква от време на време, докато стане гладко-може и в микровълнова на слаба температура.  Добавете  разтворимото  кафе и   захарта . Охладете леко и включване на яйцата едно по едно. Разбърква се в ванилия екстракт след това се добавя брашно, сол, какао на прах и се разбърква добре.
Изсипете тестото в подготвената тава и се пече за около 18-20 минути, докато клечка за зъби поставена в центъра ще излезе с няколко влажни трохи полепнали по него.
Извадете от фурната .
Намаляване температура на пещта до150 градуса.
Докато се охлади леко  подготвяме  плънката с  крема сирене.

 В голяма купа разбийте  крем сиренето за няколко минутки. Добавете захар, царевично нишесте и щипка сол и разбъркайте, докато се комбинират.
Добавете яйцата едно по едно,добавете ванилията  и заквасената сметана. Разбърква се съвсим малко.
В средно голяма купа добавяне вишните  и 1 супена лъжица брашно и се объркват. Внимателно добавете вишните в кремообразната  смес и изливаме върху подготвената кора .
Пече се в продължение на 45 минути. Изключете фурната  и оставете още един час във фурната.
Извадете и с остър нож минете около вътрешния ръб на формата. Оставете го да се охлади напълно при стайна температура. Покрийте и се съхранява в хладилник една нощ.

Подгответе ганаша.
 Разтопете шоколада и сметана върху водна баня и оставете да се охлади малко .Изсипете върху чийзкейка.

Съхранява се в хладилник за 30 минути.
Преди да сервирате украсете с настърган млечен шоколад и псръсете с малки сърчица на д-р Йоткер..

Да ви е сладко!


1 коментар:





  1. Srdacan pozdrav svima koji su procitali ovu poruku, ja sam Marija Ivana i došla sam da olakšam sve žrtve prijevara o zajmu, a takoder tražim zajam. Bila sam obrubljena zbog svog novca, ali kasnije sam od Boga dobila pravog muškarca. Procitao sam svjedocanstvo i kontaktirao sam ga nazvao sam ovog zajmodavca Božjim covjekom, jer je odgovarao na moje molitve o zajmu. Jako sam sretan što sam upoznao takvog covjeka, ovo je vrlo lak nacin da dobijem kredit od pouzdanog covjeka koji ima kreditnu kompaniju u Sjevernoj Americi, ime je firme (NAJPOVOLJNIJE LAKE FINANCE HOME) svjedocenje u svim društvenim medijima jer sam mu obecao da cu ga podijeliti po cijelom svijetu. Imajte na umu da je ovaj zajam po kamatnoj stopi od 2% Imajte na umu da takoder možete dobiti posao i investirati u posao E-adresa: westlakefinancehome@gmail.com

    ОтговорИзтриване