четвъртък, 16 януари 2014 г.

Сметанова руло с плодове

Това е рулото,което направихме в курса.И тук се появиха някои тънкости,които до този момент не знаех.Изпичането е както предишното руло.Прави се обикновена добуш платка.

Продукти:
яйца-4бр.
захар-100гр.
брашно-100гр.
на 1 яйце-5мл.вода

За сиропа-средно гъст:
захар-100гр
вода-100гр-
есенция -1бр.

За крема-комбиниран:
сладкарска сметана-500гр.
инстатен крем/без варене/-100гр.
вода -250гр.
конфитюр-150гр

тук  течностите се мерят в грамове

запаниране-50гр.кокос или крокант

за глазурата-кристал глазура-50гр.
плодове 150гр-може и от сладко

Приготвяне:
Първо се прави сиропа-ври 10 минути и се охлажда.

За крема-разбива се инстантния крем с водата,постепенно се сипва сметаната и разбиването продължава до получаването на връхчета.


Изпича се платката както в предишната рецепта.Охладената добуш платка се обръща с лице нагоре,

трампира се/сиропира/равномерно

 и се зафилва с 1/3 от крема.

Дебелината на крема трябва да е колкото дебелината на платката.


Преди да загънем ,поставяме плодовете или сладкото.
Леко заглаждаме.


Загъваме на не много стегната спирала с ръба отдолу.Загъваме с хартия като бонбон и прибираме в хладилника или във фризера за 30 мин.

Нанасяме крем отгоре и заглаждаме с парче хартия ето по този начин:


Панираме ,като оставяме бяло поле за гарниране.

Гарнираме-с шприц



и плодове-в случая с ананас.


Глазираме с кристал глазура.



10 коментара:

  1. Живе, благодаря ти, че споделяш опита си от курса, за мен е много полезно. :) Хубава вечер и да ти е сладко това вкусно рулце! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря,Гери!
    Приятен ден на теб!

    ОтговорИзтриване
  3. И аз като Гери, съм ти благодарна за споделените тънкости, термини, похвати и етапни снимки, Живе. Много ценно!
    А рулото изглежда страхотно - професионално приготвено, а предполагам за финия му и нежен вкус.
    Сърдечни поздрави и хубав петък!

    ОтговорИзтриване
  4. Много ефектно руло! И отново ценни съвети!
    Приятна вечер, Живе!

    ОтговорИзтриване
  5. Живе, ти вече си професионален сладкар-кулинар! Рулото е фантазия! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. Леле, след още две -три посещения на този курс, ще трябва да ни каниш, Живе!Страхотии правиш! Позрдав и хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
  7. И аз съм лелее, браво, Живе! Много се радвам и да знаеш, много е полезно, давай нататък! Всичко е интересно! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. А,ей това със заглаждането с хартия ми стана интересно и ми е новост,благодаря ти за споделената тънкост,Живе!Чудно руло,а най-много ми харесва,че е сиропирано!
    С пожелание за успешна нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  9. Ще показвам,каквото съм научила.
    Хубава нова седмица на всички.

    ОтговорИзтриване