неделя, 30 юни 2013 г.

Яйчен крем в тава с карамел



Днешното ми кремче е от рецептите на Зиче-как не съм се сетила до сега ,че почти всеки крем може да има под себе си карамел.Чудесен е имного ни хареса.Занесох на колежките-и те го одобриха.Нещо като не се изяде веднага и хоп на тях-те не ми отказват.
Нарязах и сложих в чинийка,но нещо не ми хареса така.

И насипах в купички.



Продукти:

продукти:
1 литър-прясно мляко
5с.л. -захар за карамел сипва се по чашите или купичките.

1 ч.ч.-захар
3 пълни с.л. -брашно
3 - жълтъка,
ванилия
Тези три неща се смесват добре с малко водичка или мляко да стане каша.


1 литър- прясно мляко завира и се прибавя горната смес.
Като е готов крема се слага 1/4 пак.-масло бърка се докато се разтопи.
В тавата карамелизирате захарта и изсипвате отгоре готовият крем.
Отгоре гарнирате по желание. Аз настъргах с цветни пръчици.
Така като изстине с тавата се слага в хладилника .
Сервираме на парчета полято с карамела.

Зиче,благодаря за рецептата!

Няма коментари:

Публикуване на коментар