неделя, 29 март 2020 г.

Сладкиш с тиква и извара


Много фин и лек десерт-хем красив,хем вкусен!


С последната ми тиква сътворих това.А може и със замразена да стане ,че и без това се сварява.


Продукти:
350гр. тиква
350гр. извара
200гр. захар
4яйца
царевично нишесте -5 с.л.
ванилия

Приготвяне:
Тиквата се настъргва и се задушава с 50мл. вода за 7-8 минути.Оставя се да се охлади .След това се пасира  и се започва подготовката на сладкиша.

Разделяме яйцата на жълтъци и белтъци.
Белтъците слагаме в купа за разбиване.Половината ще сложим в изварената смес,другата половина в тиквената смес.

Взимаме други две купи-в едната слагаме 2 жълтъка и 100 гр. захар и разбиваме.Прибавяне пасираната тиква и 3 с.л. царевично нишесте ,ванилия и половината от разбитите белтъци.Прибавяме ги на порции и разбъркваме с шпатула.


В другата купа слагаме изварата ,останалата 100гр захар,жълтъците и пасираме.Прибавяме 1 1/2 с.л. царевично нишесте,ванилия и на порции половината разбити белтъци.И тях разбъркваме с шпатула.


Взимаме тавичка 20см  и на дъното слагаме хартия за печене, страните намазах с масло и поръсих с брашно.
Слагам на дъното 2 лъжици от бялата смес и върху нея 2 лъжици от жълтата смес и така ги редувам до свършване.


Когато е готово потупвам леко тавичката в плота да се понамести сместа и слагам да се пече.


Пече се в предварително загрята фурна на 180 градуса за 45 минути.


След като се изпече изключих фурната и на отворен капак оставих 15 минути.След което извадих и оставих да се охлади.С остър нож минавам отстрани ,за да се отдели от стените.Захлупих с чиния и обърнах ,за да сваля хартията  и отново го обърнах върху дъното на тавичката.

И така го оставих за няколко часа на студено. И това е резултата.




1 коментар:





  1. Srdacan pozdrav svima koji su procitali ovu poruku, ja sam Marija Ivana i došla sam da olakšam sve žrtve prijevara o zajmu, a takoder tražim zajam. Bila sam obrubljena zbog svog novca, ali kasnije sam od Boga dobila pravog muškarca. Procitao sam svjedocanstvo i kontaktirao sam ga nazvao sam ovog zajmodavca Božjim covjekom, jer je odgovarao na moje molitve o zajmu. Jako sam sretan što sam upoznao takvog covjeka, ovo je vrlo lak nacin da dobijem kredit od pouzdanog covjeka koji ima kreditnu kompaniju u Sjevernoj Americi, ime je firme (NAJPOVOLJNIJE LAKE FINANCE HOME) svjedocenje u svim društvenim medijima jer sam mu obecao da cu ga podijeliti po cijelom svijetu. Imajte na umu da je ovaj zajam po kamatnoj stopi od 2% Imajte na umu da takoder možete dobiti posao i investirati u posao E-adresa: westlakefinancehome@gmail.com

    ОтговорИзтриване