неделя, 29 март 2020 г.

Запеканка с броколи и пиле


Продукти:
300 гр.пилешко филе
2 глави броколи-моите бяха по-малки
1 глава лук
половин червена чушка
половин жълта чушка
1 кутийка готварска сметана-200мл
пресен магданоз
кашкавал за поръсване
сол и черен пипер.

Приготвяне:

В широк тиган задушавам с малко масло и олио нарязаното  пилешко филе до омекване.Добавям нарязана глава лук,  червена и жълта чушка,броколи и задушавам 15 минути.Добавям 1 кутийка течна сметана за готвене 200гр. и пресен магданоз.Повря малко и поръсих с настърган кашкавал.



Захлупих и оставих за 5 минути да поври .


Стана изключително вкусно!


1 коментар:





  1. Srdacan pozdrav svima koji su procitali ovu poruku, ja sam Marija Ivana i došla sam da olakšam sve žrtve prijevara o zajmu, a takoder tražim zajam. Bila sam obrubljena zbog svog novca, ali kasnije sam od Boga dobila pravog muškarca. Procitao sam svjedocanstvo i kontaktirao sam ga nazvao sam ovog zajmodavca Božjim covjekom, jer je odgovarao na moje molitve o zajmu. Jako sam sretan što sam upoznao takvog covjeka, ovo je vrlo lak nacin da dobijem kredit od pouzdanog covjeka koji ima kreditnu kompaniju u Sjevernoj Americi, ime je firme (NAJPOVOLJNIJE LAKE FINANCE HOME) svjedocenje u svim društvenim medijima jer sam mu obecao da cu ga podijeliti po cijelom svijetu. Imajte na umu da je ovaj zajam po kamatnoj stopi od 2% Imajte na umu da takoder možete dobiti posao i investirati u posao E-adresa: westlakefinancehome@gmail.com

    ОтговорИзтриване