четвъртък, 30 април 2020 г.

Крем карамелена торта с козунак


Тази година ми останаха от козунаците и използвах ето така-вкусна карамелена торта.


Продукти
1 литър прясно мляко
8 яйца 
250 гр. захар 
 Ванилия 
300гр.козунак 

100гр. захар за карамела

Начин на приготвяне:
Карамелизираме 100 гр. захар и прехвърляме карамела в купата в която ще приготвяме тортата. Разбиваме яйцата с останалата захар, ванилията и прясното мляко. Нарязваме козунака на едри хапки и заливаме ги с получената смес. Цялата смес изсипваме в купата с карамела.



В тенджера поставяме купата с тортата и наливаме вода около 1 литър. Покриваме тенджерата с капак. Когато водата стане гореща намаляме котлона на слабо и оставяме за 90 мин. Водата не трябва да завира, за да не стане тортата на шупли. Аз варих на най-малкия котлон на най-ниска степен.Прибираме в хладилник за 6 часа.
 След като се охлади, обръщаме крем карамелената торта в поднос.


След охлаждане може да се нареже.


Гладък и без шупли карамел.



1 коментар:





  1. Srdacan pozdrav svima koji su procitali ovu poruku, ja sam Marija Ivana i došla sam da olakšam sve žrtve prijevara o zajmu, a takoder tražim zajam. Bila sam obrubljena zbog svog novca, ali kasnije sam od Boga dobila pravog muškarca. Procitao sam svjedocanstvo i kontaktirao sam ga nazvao sam ovog zajmodavca Božjim covjekom, jer je odgovarao na moje molitve o zajmu. Jako sam sretan što sam upoznao takvog covjeka, ovo je vrlo lak nacin da dobijem kredit od pouzdanog covjeka koji ima kreditnu kompaniju u Sjevernoj Americi, ime je firme (NAJPOVOLJNIJE LAKE FINANCE HOME) svjedocenje u svim društvenim medijima jer sam mu obecao da cu ga podijeliti po cijelom svijetu. Imajte na umu da je ovaj zajam po kamatnoj stopi od 2% Imajte na umu da takoder možete dobiti posao i investirati u posao E-adresa: westlakefinancehome@gmail.com

    ОтговорИзтриване