петък, 1 май 2020 г.

Козуначени мъфини с крем



И  останалите 4 великденски мъфини  по тази рецепта преобразих в   красавици.И няколко парчета от останалия козунак.



Разрязох на 3 ,леко напоих с карамелен сироп-карамел и вода  и събрах с крем.



Рецепта за крема:
400 заквасена сметана
125 гр. сирене крема
1 пакет крем на д-р Йоткер с варене-ванилия
100 гр. бял шоколад
1 желатин

Приготвяне:
Желатина се разбърква с 5 лъжици студена вода  и се оставя да набъбне.
Сварява се крема по указанието ,сваля се от котлона и се прибавя се шоколада .След като се разтопи се прибавя желатина и се охлажда.
Сметаната се смесва с крема сиренето и изтиналия крем.Може да се добави пудра захар на вкус.


Слага се в пош  и се шприцова между нарязаните парчета.




Украсих с ягоди .


Може да се поръси и с пудра захар.




1 коментар:





  1. Srdacan pozdrav svima koji su procitali ovu poruku, ja sam Marija Ivana i došla sam da olakšam sve žrtve prijevara o zajmu, a takoder tražim zajam. Bila sam obrubljena zbog svog novca, ali kasnije sam od Boga dobila pravog muškarca. Procitao sam svjedocanstvo i kontaktirao sam ga nazvao sam ovog zajmodavca Božjim covjekom, jer je odgovarao na moje molitve o zajmu. Jako sam sretan što sam upoznao takvog covjeka, ovo je vrlo lak nacin da dobijem kredit od pouzdanog covjeka koji ima kreditnu kompaniju u Sjevernoj Americi, ime je firme (NAJPOVOLJNIJE LAKE FINANCE HOME) svjedocenje u svim društvenim medijima jer sam mu obecao da cu ga podijeliti po cijelom svijetu. Imajte na umu da je ovaj zajam po kamatnoj stopi od 2% Imajte na umu da takoder možete dobiti posao i investirati u posao E-adresa: westlakefinancehome@gmail.com

    ОтговорИзтриване