понеделник, 20 април 2020 г.

Хляб без месене



Продукти: 
500 гр брашно
350 гр топла вода 
1 ч .л. суха мая 
1 ч. л. сол
1 с. л захар
 2 с. л зехтин 
по желание -1 с. л натрошено ленено семе, 1 ч. л. шарена сол
Приготвяне:
Всички продукти се слагат в купа .



Бърка се с  шпатула до лепкаво тесто.


Покрива се с фолио и се оставя да втаса-около час.


Намазнява се огнеопорна купа ,аз сложих и хартия .Втасалото тесто се обърква 1-2 пъти с омазнени ръце и се прехвърля в подготвената купа за печене.



Затваря се с капак и се оставя да втаса още 20 минути.Поръсва се със сусам.



Фурната се включва на 180градуса .Слагаме да пече с капак за 25-30 минути.Сваляме внимателно капака и печем още 20 минути.

Изваждаме го от купата и сваляме хартията и го оставяме  на решетка .


Реже се когато изтине напълно.




1 коментар:





  1. Srdacan pozdrav svima koji su procitali ovu poruku, ja sam Marija Ivana i došla sam da olakšam sve žrtve prijevara o zajmu, a takoder tražim zajam. Bila sam obrubljena zbog svog novca, ali kasnije sam od Boga dobila pravog muškarca. Procitao sam svjedocanstvo i kontaktirao sam ga nazvao sam ovog zajmodavca Božjim covjekom, jer je odgovarao na moje molitve o zajmu. Jako sam sretan što sam upoznao takvog covjeka, ovo je vrlo lak nacin da dobijem kredit od pouzdanog covjeka koji ima kreditnu kompaniju u Sjevernoj Americi, ime je firme (NAJPOVOLJNIJE LAKE FINANCE HOME) svjedocenje u svim društvenim medijima jer sam mu obecao da cu ga podijeliti po cijelom svijetu. Imajte na umu da je ovaj zajam po kamatnoj stopi od 2% Imajte na umu da takoder možete dobiti posao i investirati u posao E-adresa: westlakefinancehome@gmail.com

    ОтговорИзтриване