понеделник, 20 април 2020 г.

Питка без яйца и мляко



Продукти:
30гр. мая
1 яйце (разделено на белтък и жълтък)
1 с.л. захар
1 с.л. сол
3-4 супени лъжици олио
2 с.л.прясно мляко (но може и хладка вода) за жълтъка
400мл хладка вода
брашно-по-малко от 1 кг.

Приготвяне:
В купа се смагат продуктитеи по млако от брашното  и се омесва меко тесто
Покрива се  -аз използвам шапка за баня  и го оставям да втаса.
Тестото нарязвате на три топки и всяка една разточвате или раздърпвате както ви е удобно на момента.Правите ги според размера на тавата.Намазах тавата с олио,сложих хартия и нея намазах.
Нареждате едно върху друго разточените парчета,като всяко едно намазвате леко с олио.
Взимате една чаша и с нея си отбелязвате центъра на питата.


С ножа разрязвате на парчета стигайки само до очертанията на чашата,но внимавайте ад не срежите хартията и усуквате всяко едно разрязано парче.
Оставяте отново да втаса на топло.


Намазвате със сместа от жълтък и прясно мляко -аз в средата поръсих със сусам.


Аз пекох на 170 градуса на средна решетка.


Извадих от фурната ,пръснах с няколко пръски вода и завих с кърпа за 5минути..След това извадих да се охлажда върху решетка.


Ето я и разчупена.

Светли Великденски празници!


1 коментар:





  1. Srdacan pozdrav svima koji su procitali ovu poruku, ja sam Marija Ivana i došla sam da olakšam sve žrtve prijevara o zajmu, a takoder tražim zajam. Bila sam obrubljena zbog svog novca, ali kasnije sam od Boga dobila pravog muškarca. Procitao sam svjedocanstvo i kontaktirao sam ga nazvao sam ovog zajmodavca Božjim covjekom, jer je odgovarao na moje molitve o zajmu. Jako sam sretan što sam upoznao takvog covjeka, ovo je vrlo lak nacin da dobijem kredit od pouzdanog covjeka koji ima kreditnu kompaniju u Sjevernoj Americi, ime je firme (NAJPOVOLJNIJE LAKE FINANCE HOME) svjedocenje u svim društvenim medijima jer sam mu obecao da cu ga podijeliti po cijelom svijetu. Imajte na umu da je ovaj zajam po kamatnoj stopi od 2% Imajte na umu da takoder možete dobiti posao i investirati u posao E-adresa: westlakefinancehome@gmail.com

    ОтговорИзтриване