петък, 1 май 2020 г.

Яйца по френски



Много вкусни яйца по френски-опитайте!



6 яйца -сварени
1 връзка пресен лук
1 връзка пресен чесън
1 пакетче сварена коприва
100мл. бяло вино
4 топени сиренца
200мл. течна сметана
100гр. кашкавал
50 гр. масло
малко олио-2 лъжици
сол и черен пипер

Приготвяне:
В затоплена мазина в голям тиган се задушават нарязаните лук и чесън.
и се добавя сварената коприва.Задушават се 10 минути и се добавя виното.След 5 минути и сметаната,топеното сирене и настъргания кашкавал.
Отгоре се нарязват на половинки яйцата и се поставят с жълтъка нагоре.

Става вкусно и със заквасена сметана.И в компанията на пресен ,домашен хляб.


Да ви е сладко!


3 коментара:

  1. Тези яйца преди години ги правех редовно и стават много вкусни :)
    Моите бяха със спанак.
    Чудесна идея, Живе!

    ОтговорИзтриване




  2. Srdacan pozdrav svima koji su procitali ovu poruku, ja sam Marija Ivana i došla sam da olakšam sve žrtve prijevara o zajmu, a takoder tražim zajam. Bila sam obrubljena zbog svog novca, ali kasnije sam od Boga dobila pravog muškarca. Procitao sam svjedocanstvo i kontaktirao sam ga nazvao sam ovog zajmodavca Božjim covjekom, jer je odgovarao na moje molitve o zajmu. Jako sam sretan što sam upoznao takvog covjeka, ovo je vrlo lak nacin da dobijem kredit od pouzdanog covjeka koji ima kreditnu kompaniju u Sjevernoj Americi, ime je firme (NAJPOVOLJNIJE LAKE FINANCE HOME) svjedocenje u svim društvenim medijima jer sam mu obecao da cu ga podijeliti po cijelom svijetu. Imajte na umu da je ovaj zajam po kamatnoj stopi od 2% Imajte na umu da takoder možete dobiti posao i investirati u posao E-adresa: westlakefinancehome@gmail.com

    ОтговорИзтриване