събота, 2 май 2020 г.

Скони с колбас




Продукти за тестото:

330 гр. брашно
1 бакпулвер
1/2 ч.л. сол
60 гр. студено масло на кубчета
200гр. настърган кашкавал
150гр. колбаса на кубчета
240мл. айрян

Приготвяне:
Брашното,бакпулвера,солта и маслото се стриват с пръсти на трохи.Прибавят останалите продукти и се омесва тесто.Разделя се на 2 и всяко се разточна на кръг.Аз го направих върху хартията и след това пренесох в тавата.Нарязва се като пица и се намазва с яйрян.


Дори и децата се включиха в подготовката.


Винаги имат интерес да помагат в кухнята.



Пече се в затоплена фурна на 180 градуса за около 20-25 минути.


Много,много вкусни!


2 коментара:





  1. Srdacan pozdrav svima koji su procitali ovu poruku, ja sam Marija Ivana i došla sam da olakšam sve žrtve prijevara o zajmu, a takoder tražim zajam. Bila sam obrubljena zbog svog novca, ali kasnije sam od Boga dobila pravog muškarca. Procitao sam svjedocanstvo i kontaktirao sam ga nazvao sam ovog zajmodavca Božjim covjekom, jer je odgovarao na moje molitve o zajmu. Jako sam sretan što sam upoznao takvog covjeka, ovo je vrlo lak nacin da dobijem kredit od pouzdanog covjeka koji ima kreditnu kompaniju u Sjevernoj Americi, ime je firme (NAJPOVOLJNIJE LAKE FINANCE HOME) svjedocenje u svim društvenim medijima jer sam mu obecao da cu ga podijeliti po cijelom svijetu. Imajte na umu da je ovaj zajam po kamatnoj stopi od 2% Imajte na umu da takoder možete dobiti posao i investirati u posao E-adresa: westlakefinancehome@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  2. Е, с тези сладки помощнички, как да не е сладко!

    ОтговорИзтриване